måndag 8 september 2014

Dax att börja blogga....


Nu är det äntligen dax att jag börja använda denna bloggen och att det kommer in massor med recept här :) 


Jag har fått utseendet så som jag vill ha det nu under hösten så nu är jag nöjd med denna :) 
Måste bara lägga in recepten så jag kan göra fler huvudkategorier och först av allt, fundera ut vilka huvudkategorier jag ska ha, hur jag ska dela in alla recepten... :) 

Jag kommer att lägga in mer o mer recept allt eftersom och även lite tips, fakta
o massa drygt prat :) 

Och jag kommer med glädje att använda mig utav dessa skålarna som är på bildena här :) De är helt underbara att använda i bakning och matlagning, kommer att köpa några till i olika färger... :P 

Så tack för tålamodet men nu kommer det att komma in massa med recept :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar