onsdag 15 april 2015

Snart fler recept....

Lessen att det varit lite dött här på sidan, men vi har hållit på att rensa frysen och då har det inte blivit så många nya roliga recept. 

Jag vill inte heller slänga upp några recept som jag inte gillar, testat eller är nöjde med.
Men snart kommer det vara lite mer liv här inne igen, ha en rätt i dag som jag kommer att blogga om sedan, blir ikväll alt imorgon beroende på vad kvällen har att erbjuda.
Håller även på att skriva ett längre blogginlägg ang tvätt-tips o råd på min andra blogg, malinryke.blogspot.se kanske inte låter som världens roligaste inlägg men tvätta är något som alla måste göra så varför inte få lite bra tips inom området, tanken är när man kanske har nån svår fläck så kanske man kan få ett svar genom inlägget :) kanske... kanske inte....

Men snart är det även dax för min födelsedag o sambons 30 års dag och då blir det förhoppningsvis massor med blandade recept här inne från den blivande mingeldagen med släkt o vänner :)

Ha en underbar dag alla ni där ute, här hemma är det gråmulet o regnigt tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar