måndag 4 april 2016

Hemma igen

Jag är äntligen hemma igen från min tid inne på förlossningen, BB och Neonatalavdelningen, hade havandeskapsförgiftning som blev så pass allvarlig så att jag fick göra ett akut kejsarsnitt i vecka 30+2. Min starka lilla son fick ligga lite mer än en månad inne på Neonatalavdelningen innan de nu vågade släppa hem oss med hemsjukvård istället. Underbart att vara hemma igen efter lite mer än 6 veckor borta. 

Men nu är vi äntligen hemma och kurerar oss lagom till våren och alla blommor och fåglar som kvittrar :) 

Jag kommer att gå in i köket igen och experimentera, nu har vi sondmatning var tredje timme dygnet runt så man har varit lite trött mellan matningen då det inte blir så lång sammanhängande sömntid. Men det ska oxå bli bättre!

Johnas var inne i köket igår och gjorde en underbart god kasslergryta, de receptet kommer upp så fort han berättar hur han gjorde :) 

Men här ska bakas och lagas mat mer o mer nu!
Ska även försöka få igång mitt trädgårdsland så vi kan odla en himla massa, naturligt, obesprutat och gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar