fredag 17 juni 2016

Joggifyllning

Jag har hittat en del goda müsli i butikerna  som jag verkligen gillat, jag är ju tokig i nötter så många är med nötter men däremot så gillar jag inte när dom blandar i torkade frukter eller bär. Men har hittat med enbart nötter, blandat med mörk choklad alt med vanilj. 
Men en efter en så blir dom sorterna jag hittar bortplockade från hyllan så nu har jag inte någon. 

Var sugen på joggi imorse men visste inte redigt vad jag ville ha i, hade ju inget hemma... 

Så jag kombinerade ihop lite själv, blev ingen müsli men blev riktigt gott!

  • Päronjoggi
  • mandel
  • hasselnötter
  • lite hackad mörk choklad med apelsinsmak 70%
Jag hackade inte nått mer än chokladen, tänkte inte göra nått avancerat utan tänkte bara att det skulle vara gott och gå relativt snabbt innan lilleman vaknar... 

Men det blev faktiskt kanon, kommer göra likadant imorgon igen!

Så ett litet tips är att har ni inget hemma, släng i lite av de du gillar som ni har hemma o njut :) 

Kramisen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar