fredag 16 september 2016

Testar o experimenterar...

Jag har hållet på för fullt här hemma i veckan i köket, ha bland annat gjort en fiskgratäng med potatismos i, en cheesecake med smak av glassen 88:an, bounty, pyttipanna...

Det jag kommit fram till är att det är enklare att stöka i köket när man inte har lilleman bredvid 😝
Mitt i cheesecaken så ville han ha mat bland annat (funkade inte med cheesecaken...) och bountyn var inte rolig  att titta på när jag rullade... 

Ska lägga upp endel av recepten men iallafall två av dom (fiskgratängen o 88:an) behöver finslipas lite innan dom recepten kommer. 
Jag är sådan att jag kommer inte lägga upp något recept som jag inte är helt nöjd med. 

Fiskgratängen var det såsen dom jag inte var nöjd med (Johnas gillade den dock) och 88:an den vill jag ändra endel så den blir mer lik glassen... Kan oxå vara så att lillemans matpaus störde lite ;) 
Men smaken var iallafall god, den ska bara finslipas lite :) 

Har bara inte tagit mig tiden att sätta mig ner när lilleman sover o skriva recepten men snart så :) 

Hoppas att ni har tålamod med mig :) Kramisen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar