tisdag 7 november 2017

Tysssstnad.......

Ibland så blir det med jämna mellanrum lite tyst här och det gillar jag inte! 

Men det är pga att jag gör detta på min fritid, jag arbetar på dagarna och är med familj o vänner resterande tiden. 
Så det hinns inte alltid med att skriva ner receptet med en gång men jag försöker så fort jag kan o har möjlighet! 

Sen har jag lite krav på resultatet, jag vill inte lägga upp recept som jag inte är nöjd med, då skrotar jag dom heller eller lägger dom lite vilande tills jag finslipat det där lilla extra innan de kommer upp här. 
Maten/bakverket kan vara gott men se för jä...gt ut eller faller på nått å då kommer det inte upp. 
Har några sådana recept som är skrivna men som inte redigt är där än o då får dom vänta en liten stund innan familjen får mumsa på dom igen. 
Eller tills jag minns att dom finns där o att dom väntar på mig 😝

Idag har jag gjort en mini Rocky roadskladdkaka som jag blev nästan 100 nöjd med, kanske i kladdigaste lagret men ska se hur den är imorgon så jag vet vad som skall ändras :) 
Men det receptet kommer komma med liten justering så snart som möjligt! 

Kramis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar