onsdag 31 augusti 2016

Rensar recept....


Jag fortsätter att rensa min gamla receptpärm full med massa (!) med utklipp o utskrifter på recept som "Ooo det måste jag prova" o "det lät gott", en sån låda/pärm/plastfickor har nog alla hemma, min är just nu en dubbelpärm, massor med plastfickor o andra lösa papper vid sidan om och mängder på datorn = dax att rensa!! 

Så det är vad jag gör nu :) 

Är denna veckan än så länge inne på mitt andra recept, nr 3 blir imorgon och 4 till ligger o väntar till helgen :D 

Ska fortsätta att riva ut en massa recept från pärmen varje vecks o testa mig fram efter nya favoriter :) 
Kanske ska sortera de som ligger utanför lite bara.... Massor med julrecept... 
Men detta var faktiskt kul! 


Hade först bara tänkt att hitta en nyhet bland recepten/vecka men slutade med att jag denna veckan hittade 7 stycken o 2 kanske (baguetter o äppelcurd) så ska helt klart försöka fortsätta rensa! 
Så får man ju plats med nya gobitar som man bli nyfiken på ;) 

Tjingeling :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar