fredag 5 juni 2015

Fullt upp...

Vi har haft lite fullt upp här hemma
just nu, har varit bröllop, jag har fyllt år, min sambo fyller på söndag så imorgon ska vi har fullt med folk här för 30 års kalas så just nu håller vi på att förbereda o fixar o plockar överallt inne o ute... 
Så här inne o på min andra blogg så har det tyvärr varit lite stiltje men det kommer att bli ändring på de då jag förhoppningsvis får mer tid senare o nu när sommaren är här så får vi ju testa lite olika nya recept. 
Annars märker jag att man gärna äter samme mat så då blir de ju inga nya recept precis... :P 
Får försöka uppgradera mig lite... 
Men ja nu efter kalaset så kommer det att komma in lite fler recept det lovar jag er :) 
Har även kommit över ett smarrigt kycklingröra-recept, det är många som velat ha de receptet (kommer från ett café) o snart finns det här :) 
Även nattens kakbak (bakade fram till kvart över två inatt, 3 olika sorters cupcake, 2 olika sorters chokladbollar o två olika biskvier) kommer att komma upp förutom de som redan finns här. 
Likaså ett bullrecept kommer att ploppa in :) 

Så ha lite tålamod mer mig... ska variera min kost... annars får jag väl lägga in massa andra tips här istället ;P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar