onsdag 10 september 2014

Godis-kategorin

Jag är en gottegris och till julen speciellt så gillar jag att göra olika sorters julgodis. Så här kommer det att vara massor med julgodis, praliner, fudge, annat godis o ja allt som går att lägga in i denna kategorin. Nomnomnom :) 

Oftast så kommer det nog vara choklad med i godiset för choklad är nått jag verkligen älskar. 
Men jag ska försöka göra lite variation på det så det inte blir för enformigt :P men jag märkte vid förra julen att göra julgodis o tryfflar inte behöver bli så svårt, det finns enklare recept att hitta. 
Och dom hade jag tänkt dela med mig av här... man har inte alltid tid för att göra kulprov och att slänga gelatinet som aldrig blir som man vill i väggen ;) 
Men ja med åren så blir man kanske lite varmare i kläderna så då kommer de kanske lite mer komplicerade recept oxå... Den som väntar o fortsätter läsa får se :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar